2 Haziran 2017 Cuma

Ne H├╝z├╝nl├╝'s├╝n ;bi ya─čmurlar, bi so─čukluk..Sen Haziran's─▒n kendine gel:)

Evet bahar geldi gelmesine de pek bi tripli :S Sizin oralar─▒ bilmeyiz ama bizim Ankara'ya s├╝rekli ya─čmur ya─č─▒yor, ├ži├žek a├žan a─ča├žlara da yaz─▒k oldu. Anl─▒ca─č─▒n─▒z bu Haziran olmam─▒┼č. Sevgili do─ča bize onu daha g├╝ne┼čli ver l├╝tfen:)

Bu sezonun ├Ânde gelen par├žalar─▒ndan file ├žoraplara dolab─▒nda yer vermeyen kald─▒ m─▒?


┼×apkaya ponpon olay─▒ ge├žen seneden devam ediyor zaten; ama bu sene ├Âzellikle spor modellerde yayg─▒n;)


2017 yaz'─▒ i├žinse elbise i├žine t-shirt trendi raflarda yerini ald─▒ diyebiliriz;)
├ľzellikle ┼č─▒k─▒rd─▒ms─▒ elbiseleriniz varsa bide b├Âyle kombinleyin derim illa partisi, balosu gelsinde giyeyim demek art─▒k yok;)

hat: Sokakta bi stand'dan ald─▒m ponponu tabiki kendimden;) (Diy)
shoes: Nike airforce
socks: Penti
belt: Mudo
choker: Diy
t-shirt: H&M
dress: H&M ( uzundu k─▒saltt─▒m)
bag: K─▒z─▒layda bi stand

70 yorum:

  1. ├çok ┼čirin oldu─čunu s├Âylemeliyim k─▒z─▒m ├Âncelikle. Kombinler ├žok g├╝zel. Haziran ger├žekten vefas─▒zl─▒k yap─▒yor. ─░n┼čallah g├╝ne┼č ├ža─čr─▒lar─▒m─▒z─▒ kabul eder. Mutluluk dolu g├╝ne┼čli g├╝nler dileklerimle. Sevgilerimle k─▒z─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim han─▒mefendi:)Bendende kocaman sevgileeer:)

      Sil
  2. Bende ankaraday─▒m o ormanl─▒k alan─▒ neresi daha ├Ânce hi├ž g├Ârmedim :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Elifcim buras─▒ benim okulumun merkez kamp├╝s├╝:) be┼čevlerde Ankara ├ťniversitesi merkez kantinin arkas─▒ndaki koru b├Âlgesi:)

      Sil
  3. Merhaba�� Blog'umu be─čenmene ├žok sevindim ben de seni hemen takibe al─▒yorum postlar─▒n bir HA-R─░-KA��

    Yan─▒tlaSil
  4. Sen de cok hos durmus ama bu yil file corap giymeyen ben kaldim sanirim :) supersin !

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok tesekkkur ederim Derya:) ge├ž kalm─▒┼č say─▒lmazs─▒n kombinlemek i├žin ;)

      Sil
  5. Selamm.. iadeyi ziyarete ko┼čtum geldim :) iyiki de gelmi┼čim bu harika blo─ča ;) ben de takipteyim kocaman sevgiler sana... :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ho┼čgeldiiiin:) sana da kocaman sevgileeer:)

      Sil
  6. Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederimm :) Ho┼čgeldinizz:)

      Sil
  7. heeeey nerdesin gelmi┼čsin yineee :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya buralarday─▒m asl─▒nda ama pek vakit ay─▒ramad─▒m, i┼č g├╝├ž fln ┼čimdi daha m├╝sait olunca yo─čunla┼čt─▒m yine:)

      Sil
  8. Merhabaaa...Hava anlam─▒nda ─░stanbul'da yaz moduna girdik biz.Umar─▒m oraya da bir an ├Ânce yaz gelir ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bi ka├ž g├╝nd├╝r iyiye dogru gidiyor bakal─▒m hay─▒rl─▒s─▒:)

      Sil
  9. ─░yidir iyidir cok s─▒caklar─▒ sevmem ben

    ­čśŐ serin serin devam etsin ne g├╝zel

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Asl─▒nda ben de pekk sevmiyorum s─▒caklar─▒:S Ama yine de yaz─▒n g├╝ne┼či istiyor beden, ├Âzl├╝yor:)

      Sil
  10. Kombine bay─▒ld─▒m.File ├žoraba dolab─▒nda yer vermeyen bir ben kald─▒m san─▒r─▒m ♥

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok tesekk├╝r ederim :) ┼čimdi renklileri c─▒kt─▒ istersen onlarla dene:);)

      Sil
  11. Ayd─▒n da bir s─▒cak bir so─čuk tam yorganlar─▒ kald─▒rm─▒┼čken geri ├ž─▒kard─▒k ­čśŐ Yaz gelsin art─▒k ❤️

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ooo ege de bile durum boyleyse i┼čimiz zor desenize :(

      Sil
  12. ├çok yak─▒┼čm─▒┼č. Antalya'dan sevgilerimle. Blogunuzu bende takibe ald─▒m :-)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ho┼čgeldiiin:)te┼čekk├╝r ederimm ki :)

      Sil
  13. ├çok g├╝zel resimler. Ziyaret ve takip i├žin tesekk├╝r ederim. Her iki blogumla da takipteyim ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekkur ederimm :) Ho┼čgeldiniz:)

      Sil
  14. Geri d├Ân├╝┼č ┼čeklinde gelmi┼čtim ama ne kadar tatl─▒ bir blok b├Âyle :)yaz─▒lar─▒n─▒ d├Ârt g├Âzle bekleyece─čim ...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ho┼čgeldinnnnniz:) ├çok te┼čekk├╝r ederim:)

      Sil
  15. P─▒r─▒l p─▒r─▒l gen├ž bir blog takipteyim.

    Yan─▒tlaSil
  16. File ├žorab─▒ birde bady olarak denemelisin.
    Kombin ├žok ┼čeker olmu┼č.
    Takipdeyim sevgiler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet bu fikri ben de ilk ├ça─čla'da gordum:) ├çok ho┼čuma gitti biraz daha y─▒rt─▒ld─▒─č─▒nda ilk yap─▒cag─▒m i┼člem bu olucak san─▒r─▒m:)Ho┼čgeldiniz :)sevgileeer

      Sil
  17. Merhaba tatl─▒m blo─čumu ziyaret etmi┼čsin bende blo─čuna ziyarete geldim foto─čraflar─▒n gayet ba┼čar─▒l─▒ Ankara her haliyle g├╝zel bence sevgiler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet bizim gri Ankara'm─▒z i┼čte herkes sevemez oyle :) HOSGELD─░N─░ZZ:)

      Sil
  18. Selamm iadeyi ziyarete geldim, biraz ge├ž oldu kusura bakma :) ve evet lutfen.haziran haziranligini bil :p :))

    Yan─▒tlaSil
  19. kesinlikle haziran─▒n art─▒k bir sikelenip kendine gelmesinde fayda var :)))

    Yan─▒tlaSil
  20. Haziran ├žocu─čuyum. D├╝n, bug├╝n ben de k─▒zd─▒m ona. Haziran's─▒n sen kendine gel :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen :) ┼×─░MD─░DEN MUTLU YASLAR D─░LER─░M :)

      Sil
  21. Blo─čunuzu yeni ke┼čfettim ne kadar do─čals─▒n─▒z :)) Elbiseye bay─▒ld─▒m ve enerjiniz foto─čraflara yans─▒m─▒┼č :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├žOK TESEKKUR EDER─░MM K─░─░─░:) Ho┼čgeldinizz:)

      Sil
  22. Geldim ben de, sevgiler
    daginikanne.blogspot.com

    Yan─▒tlaSil
  23. Merhaba
    ─░ade-i ziyaret yapay─▒m dedim, blogunuzu takibe ald─▒m. Sizin de takibinizi eklerim.
    Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekkur ederimm :) Ho┼čgeldinizzz:)

      Sil
  24. ├žantaya bay─▒ld─▒m, bu arada blogunuzu ben zaten takip ediyordum :) sevgiler...

    Yan─▒tlaSil
  25. Selaaam, hemen geldim ben de ^-^ Zaten yaz─▒n─▒n ba┼čl─▒─č─▒ndan kazand─▒n beni. Sen hazirans─▒n kendine gel. De─čil mi ama? Bu nas─▒l bir hava?

    Yaz─▒lar─▒nda kendi foto─čraflar─▒n─▒, kombinlerini payla┼čman ├žok g├╝zel bir fikir, ├žook be─čendim ^-^

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok tesekkur ederimmm :) Ho┼čgeldinizz:)

      Sil
  26. Sizi yeni ke┼čfettim ben de :)) Ne g├╝zel bir blogunuz var :)) Takibe ald─▒m sizi :))

    Yan─▒tlaSil
  27. Selam bebek :)B├Âyle g├╝zel bir k─▒z─▒ tab─▒k─▒ takip ederim,Gel ders─▒nde gelmezmiyim hi├ž bende ankaraday─▒m e bir ├žay,kahve i├žeriz o zaman :* bu arada ─▒nstagramdanda tak─▒ptey─▒m bende beklerim madamek0kos_ :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tekrardan ho┼čgeldinn cnmmm :) Kocaman ├Âp├╝yorumm:*

      Sil
  28. Ben de seni takipteyim art─▒k memnun oldum. Kombinin ├žok cici ­čśŹ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░zleyemedim hata verdi di─čer geli┼čimde tekrar deneyece─čim ama ­čĹŹ

      Sil
    2. Olsun :) ho┼čgeldinizz:)

      Sil
  29. merhaba harika bir blog! harika kareler­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederimmm:) Ho┼čgeldinizzz:)

      Sil
  30. Merhaba bende Konya'da ya┼č─▒yorum ayn─▒ iklim bizde ayn─▒ dertten muzdaribiz bu sene yaz bir gelemedi. Blogunuz ├žok sevimli bu arada sevgiler. ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Çok tesekkur ederimm :) Sevgiler sizede:)

      Sil
  31. ├çok ┼čirin resimler ,bence haziran b├Âyle devam etsin.Ramazan bitince in┼čallah s─▒cak bast─▒r─▒r :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok tesekkur ederimm :) Ho┼čgeldinizz:)

      Sil
  32. Merhaba izleyiciler b├Âl├╝m├╝nden blogunuzu izledim. Sizde benim blogumu takip ederseniz sevinirim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. te┼čekkur ederimm :) Ho┼čgeldinizz:) tabikide:)

      Sil
  33. Bug├╝n s─▒r─▒ls─▒klam olmama ra─čmen ben ya─čmurdan memnunum, ke┼čke t├╝m yaz─▒ b├Âyle atlatsak :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. sayg─▒ duymak laz─▒m tabi:) Ho┼čgeldinizzz :)

      Sil
  34. Yaa nas─▒l ge├ž fark etmi┼čiz bu tatl─▒┼č blogu :) Art─▒k takip├žiniz :)

    Yan─▒tlaSil

 

Template by BloggerCandy.com