8 A─čustos 2015 Cumartesi

Denediklerim : Sa├ž Tebesiri :)

Arkada┼člar haftasonu sa├ž tebe┼čirini deneyip resim y├╝klicem demi┼čtim ancak bilgisayar─▒m bozuldu─ču i├žin ancak bugun y├╝kleyebiliyorum kusura bakmay─▒n..
Deneme sonucu gayet memnun kald─▒m sonu├ž g├╝zel tam isted─čim renk olmad─▒ ├ž├╝nk├╝ kaliteli bir yerden almam─▒┼čt─▒m bir dahakinde gratisten almay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum.
Sizlere tavsiyem denerken muhakkak eldiven giyin ve banyoda yap─▒n; y├╝z├╝n├╝ze boya bula┼č─▒rsa makyaj temizkeyiciyle, lavaboya boya bula┼č─▒rsada cif'le ├ž─▒kart─▒n ;) Denemeden ├Ânce bi tutam sa├ž al─▒p f─▒sf─▒sla ─▒slat─▒m daha sonrada taray─▒p kuruttum . Daha iyi sonu├ž i├žin ma┼ča ya da d├╝zle┼čtirici kullan─▒n derim hepinize kolay gelsin:)
ps: Sa├žlar─▒n─▒z sar─▒ysa ─▒slatman─▒za gerek yok;)




9 yorum:

  1. Merhaba. Blogunuz hay─▒rl─▒ olsun. Beni takip etti─činizi s├Âylemi┼čsiniz ama son takip edenler de yoksunuz acaba anonim olarak m─▒ takibe ald─▒n─▒z. Rica etsem tekrar takibe almaya ├žal─▒┼č─▒rmisiniz? Ben sizi ┼čimdi takibe ald─▒m. Sevgiler ...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aa evet ben G1'den takip etmi┼čtim ┼čimdi friend connect ten de takip ettim ­čśŐho┼čgeldin sevgiler sanada ­čśŐ

      Sil
    2. Bu yorum yazar taraf─▒ndan silindi.

      Sil
  2. Blog kesifden geliyirum bnde yrniyim mutlaka beklerim bloguma takipteyim :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Blog kesifden geliyirum bnde yrniyim mutlaka beklerim bloguma takipteyim :)

    Yan─▒tlaSil
  4. Merhaba bloguma yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler link i├žerdi─či i├žin yay─▒nlamad─▒m. Bol kat─▒l─▒ml─▒ bloglar─▒n─▒z olsun dilerim. Ancak ben sizin isminizi g├Âremedim listemde tekrar kontrol edermisiniz acaba?

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. merhaba g+ Dan tkp ettim sizi friend connect iniz cal─▒sm─▒yor maalisef :/

      Sil
    2. Friend connect ├žal─▒┼č─▒yor tekrar bak─▒n isterseniz, sevgiler..

      Sil
  5. uygulamas─▒ ├žok kolay duru┼ču ├žok g├╝zel bu tebe┼čirlerin yaa :)

    Yan─▒tlaSil

 

Template by BloggerCandy.com