14 Aral─▒k 2015 Pazartesi

2015 k─▒┼č Modas─▒ : ''T├╝ll├╝ bereler'' :)

     Bu k─▒┼ča damgas─▒n─▒ vuran trendler aras─▒nda ku┼čkusuz t├╝ll├╝ bereler de yer al─▒yor. Moday─▒ yak─▒ndan takip edenler i├žin yepyeni bir tarz;) Hem havan─▒z─▒ de─či┼čtiriyor hem de daha e─členceli bir g├Âr├╝n├╝m yans─▒tman─▒z─▒ sa─čl─▒yor. Bu trendi ka├ž─▒rmadan yakalay─▒n ve hemen bir t├╝ll├╝ bereye sahip olun derim;) E─čer bulamazsan─▒z yap─▒m─▒n─▒ kendinizde deneyebilirsiniz. Gerekli malzemeler sadece bir miktar t├╝l(kuma┼č├ž─▒lardan edinebilirsiniz), ayn─▒ renkte ip, i─čne,makas  ve bere; ha bir de belki ponponla s├╝slemek isterseniz istedi─činiz renkte y├╝n ipi;)Sevgiyle Kal─▒n;)

  
 
 






  
veee bu da benim t├╝ll├╝ berem ;) Tercihim Bordo rengi oldu ama en uyumlu renk san─▒r─▒m gri ;)




Bere: K─▒z─▒lay'dan
Pan├žo:─░nstagram buti─činden
Çizme: İnci
├çanta: K─▒z─▒lay'dan bir ma─čaza
Kazak: Dishy Butik

60 yorum:

  1. Merhaba ├žok tatl─▒s─▒n. Bereleri ilk g├Âr├╝yorum. ├ľn├╝nde durdu─čun pembe ara├ž ├žok ho┼č.

    Yan─▒tlaSil
  2. Takibini g├Âremedim. ─░zleyiciler k─▒sm─▒ndan mi takibe ald─▒n. .

    Yan─▒tlaSil
  3. Takibini g├Âremedim. ─░zleyiciler k─▒sm─▒ndan mi takibe ald─▒n. .

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. G+ 'dan tkp etmi┼čtim izleyicilerdende sadece explorer'dan cal─▒s─▒yor gadget ┼čimdi ordan da tkp ettim:)iltifatlar─▒n─▒z i├žin cok tesekkurler :) ho┼čgeldinizzzz :)

      Sil
    2. Benim gadget ta sorun mu var g├Âr├╝nm├╝yor mu di─čer tarayicilarda.Kusura bakma bu sorundan haberim yoktu. Ben seni takipteyim sevgiler.

      Sil
  4. ├žok tatl─▒ bi blogun varm─▒┼č┼č^^ ayr─▒ca bere de ├žok g├╝zel olmu┼č┼č g├╝le g├╝le kullan :)

    Yan─▒tlaSil
  5. bloguna ho┼čgeldiiiin. nerdesin iyi misin yaaaa :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░yiyim cnm bu d├Ânem kpss ma─čduruyum oyuzden ├žok giremiyorum ara s─▒ra grp post y├╝klicem bi s├╝re ������

      Sil
  6. bu berelerden bende ela ya ald─▒m cok guzeller sana da cok yak─▒sm─▒s ;)

    Yan─▒tlaSil
  7. Çok güzel bu bereler..:)
    sevgiler..

    Yan─▒tlaSil
  8. Ho┼čgeldin aram─▒za.Bu t├╝ll├╝ berelere bay─▒l─▒yorum.sana da ├žok yak─▒┼čm─▒┼č.G├╝le g├╝le kullan.Rengi bir harika bence :) Sevgiyle kal...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler ­čśŐ :) sizde ho┼čgeldinizz ☺

      Sil
  9. Selamun aleykum canim :) Aramiza hosgeldin takipteyim

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aleyk├╝m selam sizde ho┼čgeldinizz ☺ :)

      Sil
  10. ho┼č geldin rose. :)
    t├╝ll├╝ bereleri ilk defa g├Ârd├╝m, ├žok da ho┼člarm─▒┼č.
    olduk├ža da yak─▒┼čm─▒┼č sana, g├╝le g├╝le kullan. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler ­čśŐ :) sizde ho┼čgeldinizz ☺

      Sil
  11. T├╝l├╝ berelere bay─▒l─▒yorum. ─░lk g├Ârd├╝─č├╝m anda vurulmu┼čtum zaten. 3 y─▒l ├Ânce Koton'da bulup almi┼čtim. Benimkisi siyah.
    Genel olarak kombinini ├žok be─čendim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝rler ho┼č geldiniz ­čśŐ; ) :)

      Sil
  12. Merhabalar
    Geldim i┼čte. Berekete bay─▒ld─▒m. ├çok g├╝zeller.

    Yan─▒tlaSil
  13. Merhabalar
    Geldim i┼čte. Berekete bay─▒ld─▒m. ├çok g├╝zeller.

    Yan─▒tlaSil
  14. merhaba blogun hay─▒rl─▒ olsun blog takiplerini izleyici k─▒sm─▒ndan yaparsan ve kendi izleyici k─▒sm─▒n─▒ a├žarsan yay─▒nlar─▒n─▒ daha h─▒zl─▒ g├Âr├╝p okumaya gelebiliriz :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Dedi─činizi nas─▒l yap─▒cam tam olarak anlayamad─▒m demi┼čtim ya blogger'da yeniyim brz daha ac─▒klayarak anlatabilir misiniz?

      Sil
  15. Takibini g├Âremedim. ─░zleyiciler k─▒sm─▒ndan mi takibe ald─▒n acaba?
    Aram─▒za ho┼čgeldin...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Google +dan takip etmi┼čtim simdi friend connect ten de tkp ettim hosbuldum ­čśŐ:)

      Sil
    2. :)) Acemilik d├Ânemi yani:) Ho┼čgeldin tekrar, takipte olaca─č─▒m.. Sevgilerimle...

      Sil
  16. Can─▒m bloguna geldim ├žoktan seni takip ediyormu┼čum hay─▒rl─▒ olsun blogun:))

    Yan─▒tlaSil
  17. hay─▒rl─▒ olsun.izlemedeyim sevgiler:)

    Yan─▒tlaSil
  18. bloglar─▒n birbirine destek vermesi ├žok g├╝zel,
    hemen takibe al─▒yorum sizi ama
    benim GFC'de sizi g├Âremedim :(
    http://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Google +dan takip etmi┼čtim ┼čimdi friend connect ten de tkp ettim te┼čekk├╝r ederim :)

      Sil
  19. takibiniz i├žin te┼čekk├╝r ederim, ben de sizi izledim, sevgiler :) sanskapiyicalar.blogspot.com

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝rler ho┼čgeldinizz :)

      Sil
  20. Bu bereler ├žok cici, ben de izlemedeyim cnm ;)

    Yan─▒tlaSil
  21. Te┼čekk├╝r ederim ho┼čgeldinizz :)

    Yan─▒tlaSil
  22. ├çok ho┼č olmu┼čsun.. Bende bloguma beklerim. Takiptesin :)

    Yan─▒tlaSil
  23. ├çok sevdi─čim bi tarz, eme─čine sa─čl─▒k can─▒m ├žok g├╝zel olmu┼č :)(:

    Yan─▒tlaSil
  24. ├žok ho┼člar ge├žen k─▒┼č da ├žok kullan─▒ld─▒. bu arada size ├žok yak─▒┼čm─▒┼č can─▒m.(Ma┼čallah) diyeyim ne olur ne olmaz:))) sevgiler.

    Yan─▒tlaSil
  25. Bende bu berelere bay─▒l─▒yorum ve de daha so─čuk bir yer de ya┼časayd─▒m kesin bir ka├ž farkl─▒ model almak isterdim

    Yan─▒tlaSil
  26. bereler ├žok g├╝zel :)ziyarete geldim :) bende sizi takibe ald─▒m sevgiler :)

    Yan─▒tlaSil
  27. Ne kadar g├╝zel, moda olmas─▒. Bana ├žok eski y─▒llar─▒ hat─▒rlatt─▒.
    Sevgilerimle

    Yan─▒tlaSil
  28. Bere ├žok yak─▒┼čm─▒┼č can─▒m aram─▒za ho┼č geldin :) Blogunu takibe al─▒yorum ├žok ho┼čuma gitti di─čer yaz─▒lar─▒nda :) Bana da beklerim :)
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil
  29. Merhaba bende sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek i├žin sizde takip ederseniz sevinirm :)

    https://bonbor.blogspot.com/

    Yan─▒tlaSil
  30. Blo─čunuzu takibe ald─▒m, ayr─▒ca ├žok ┼čirinmi┼č bereler sahiden :) sevgiler

    Yan─▒tlaSil
  31. Ho┼čgeldin Canim blo─čunu takibime ald─▒m sevgiler
    Ben de beklerim ☺☺☺

    Yan─▒tlaSil
  32. Great post!!!I like your blog , I stay as a follower in your social networks , I invite you to my blog and you stay if you like !!!good Sunday!!!

    Yan─▒tlaSil
  33. merabaaa. kpss kolayl─▒klar hadi ye onuuuu :)

    Yan─▒tlaSil
  34. Merhaba,
    Ben de yeniyim blog d├╝nyas─▒nda:))
    Bere, ┼čapka ve aksesuar kullanmaya bay─▒l─▒r─▒mmmm. Bu k─▒┼č aylar─▒nda da her ak┼čam i┼č d├Ân├╝┼č├╝ ├Ârg├╝m├╝ elime almak istiyorum. Ve eldivenden tutun bir ├žok i┼čim de var haz─▒rda:)))
    Kategorilerimiz farkl─▒ olsa da, bence ├Ânemli olan, g├╝zel ├žal─▒┼čmalar yaparak bunlar─▒ payla┼čmakt─▒r...
    Sizlerle ortak noktam─▒z da bu diye d├╝┼č├╝n├╝yorum.
    S─░H─░RL─░ YEMEK KUTUSU'ndan sevgiler.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Z─░YARETLER─░N─░Z─░ BEKLER─░M...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabiki bi ┼čekilde ayn─▒ frekansta oluta o uyumu yakalamak ├žok ├Ânemli i┼čte o zaman harika bir ileti┼čim do─čuyor;) ├žok memnun oldum Ho┼čgeldiniz ;)Takibe al─▒yorum;)

      Sil
  35. T├╝ll├╝ Bereleri ├žok seviyorum benimde var yak─▒n da blogda yaz─▒s─▒ olacak :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bende severek kulland─▒m b├╝t├╝n ki┼či onlarla ge├žirdim desem yeridir blogunu hemen TKP ediyorum ho┼čgeldin ­čśŐ

      Sil
  36. http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    Merhaba, sizi takipteyim :) bana da beklerim

    Yan─▒tlaSil

 

Template by BloggerCandy.com