7 A─čustos 2015 Cuma

Trend ALARMMM!!! Sa├ž Tebesirleriii :)

      Bu yaza damgas─▒n─▒ vuran sa├ž trendlerinden biride kesinlikle Sa├ž Tebe┼čirleri oldu. ├ľzellikle sa├žlar─▒n─▒ boyatmaktan ├žekinenler ya da y─▒prand─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝nenler i├žin Harika bir kurtar─▒c─▒. Bu sayede sizde rengarenk sa├žlara sahip olabilceksiniz. Bu ├╝r├╝nleri Gratis watsons vb kozmetik ma─čazalar─▒nda bulabilirsiniz ;) Ben ├Ârnek olmas─▒ i├žin birka├ž resimi sizlerle payla┼č─▒yorum. Art─▒k hangi tarzda bir sa├ž ├ž─▒kar─▒ca─č─▒n─▒z tamamen sizin hayalg├╝c├╝n├╝ze kalm─▒┼č;) :) Sevgiyle Kal─▒n


 
 


                                  

21 yorum:

  1. Denemeye hi├ž cesaretim olmad─▒. Koyu renk sa├žlarda da bu kadar parlak renkler ├ž─▒kar m─▒ acaba? ├ç─▒karsa ben de hemen denemek isterim.

    Yan─▒tlaSil
  2. Bende bu haftasonu denemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum resim leri sizinlede payla┼č─▒cam ona g├Âre karar verirsiniz ­čśŐ ­čśë

    Yan─▒tlaSil
  3. ayy ben bay─▒l─▒yorum bunlara. m├╝mk├╝nse beyaz bir penye ile dener misin? tek korkum penyeye g├╝n i├žinde iz b─▒rakmas─▒ s─▒rf o yuzden almad─▒m bunca zamand─▒r ama dayanam─▒yorum gal─▒ba :))

    Yan─▒tlaSil
  4. Tabiki yar─▒n deni cem resimleri payla┼č─▒cam bide hepiniz ho┼čgeldiniz bloguna ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
  5. Ho┼čbulduk can─▒m. Heyecanla bekliyor denemeni ve izlenimlerini :)

    Yan─▒tlaSil
  6. Sa├ž tebe┼čirini k─▒zlar─▒m i├žin al─▒p deneyece─čim. Sevgiler..

    Yan─▒tlaSil
  7. ─░ade-i ziyarete geldiim. Takibindeyim can─▒m :) Sorular─▒n varsa hangoutsdan bekliyorum

    Yan─▒tlaSil
  8. bu ne g├╝zel blog bay─▒ld─▒m :))

    Yan─▒tlaSil
  9. ├çok te┼čekk├╝rler kelebek ­čśë­čśŐ ho┼čgeldiniz sizdeee ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
  10. kahverengi sa├žta nas─▒ durur acaba, b├Âyle daha az parlak olan─▒ var m─▒ ki? ayy bide ak─▒yor mu bunlar sa├ž spreyi sa├žtan hemen yoksa y─▒kamak m─▒ laz─▒m?
    http://uyusukpollyanna.blogspot.com.tr/ ben de beklerim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. denediklerim diye post act─▒m orda var bakablirisin y─▒kay─▒nca c─▒k─▒yor gayet kullan─▒sl─▒ ;)

      Sil
  11. melabaaa─č. ilk yaz─▒na baksana. g├Âr├╝┼č├╝r├╝z kiiiii :)

    Yan─▒tlaSil
  12. Merhaba,

    Blogumdaki yorumunuzdan buldum sizi ben de takipteyim art─▒k. Blogunuz hay─▒rl─▒ olsun ├žok sevgiler :)

    Yan─▒tlaSil
  13. Ah ah ├žok ho┼čuma gidiyor ama yapmam ki ben :(

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. bence denemelisn cok degi┼čik duruyor ve y─▒kay─▒ncada gidiyor ;)

      Sil
  14. Benimde ├žok ho┼čuma gidiyor ama cesaret edemiyorum ki :)
    Sizi takibe ald─▒m, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. bence denemelisiniz denediklerim diye post act─▒m orda var nas─▒l durdugu bende takip ettim hosgeldinizz :)

      Sil
  15. Blogunuz hay─▒rl─▒ olsun .Takipteyim.Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
  16. Denemedim ben tutam olarak ald─▒m ve boyatt─▒m mavi mor pembe :))))) Sprey olanlar─▒ndan al─▒p onlar─▒ kullanmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum :))) G├╝zel oluyor hepsi... Payla┼č─▒m i├žin te┼čekk├╝rler :)))

    Yan─▒tlaSil

 

Template by BloggerCandy.com