12 Şubat 2018 Pazartesi

Kitaplara gömün beni!

Eskiden 'çok okur, çok gezer'dim tamlamasına uyuyordum. Şimdilerde hayat koşturmacası tabiki bahaneeee:( az okur çok gezer oldum:/ Yinede bi köşe başında kitapçı gördü mü dayanamaz bakarım ..sahafların isli kokularında kaybolur giderim. Bi yağmur sonrası toprak kokusunu bi saman kağıdı baskılı kitap kokusunu seviyorum demek ki:) Bu arada burası D&R ..Kitaplarınızı okurken sizlere sıcak kahve ve mini pastalarıyla eşlik ediyor gittiğinizde cafeli d&r'ları tercih edin derim :)Sevgiyle Kalın:)



Skirt: Batik
Shoes: Derimod
Top: Koton
vest: Batik

7 yorum:

  1. Cok mantıklı, ve guzel kitap cafeler herzaman daha cok ılgı cekıcı, bı soluklanma yeri gibi

    YanıtlaSil
  2. Nice skirt ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. I loved your look very stylish.
    Happy womens day.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  4. Bende çok gezer az okur oldum ne yazık ki :/

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

 

Template by BloggerCandy.com